johannanataliegrimbeck

onsdag

Publicerad 2009-05-20 11:48:03 i Allmänt,

Hejj :)

Sov länge idag, eller ah..till kvart över 8 ialf, det är långt för att vara en vardag ;)

Becca kom vid halv 9, tog moppen till Lisette och där vidare till Öströö.
Vi var där bland dom första, gick med Becca,Jessica,Lisette,Adam och Jonis.
Vi gick hyffsat fort där ute i skogen bland stockar,stenar,lera, vattenpölar och allt som brukar finnas i skogen..fast det var ganska blött,men det gick.

Det tog typ en timma och en kvart, det var duktigt!

Efter det stack vi hem med en gång..härligt att sluta så tidigt.

Nu blir det städning, dammsuga och allt sånt där tråkigt. Efter det blir det intevaller i höråsen med Urban (cyklen).

Kanske en snabbis in till stan med mamma? får se om tiden räcker till..

Måste ha god tid att göra mig i ordning..vet fort inte hur jag ska ha håret mitt..hoppas det blir bra tillslut ialf.

Men nej..nu har jag inte tid att sitta här mer.
På med hög musik, så ska nog städningen rulla på..

Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela