johannanataliegrimbeck

ons kväll

Publicerad 2009-05-06 21:47:31 i Allmänt,

Hej (:

Pratade nyss med pojkvännen min, han hade vart duktig idag (Y) saknar honom..

Jag har inte gjort så mkt sen jag skrev sist..
Men fikade ialf (A) gottii, men har lovat mig att jag ska bli mycket nyttigare än vad jag är..fy på mig, bättring!!!

Tog på mig cykelkläderna och åkte bil in till stan, där jag mötte "gubbarna".
Det gick riktigt bra, men blåste något sjukt..helt galet! Fick mest ligga där framme å dra, bra träning för mig ju ;) men som sagt, det gick bra, vilket var kul. Så det blir nog mer gubbträning för mig skulle jag tro.

Imorgon är det skola, sen kanske det blir skara?? inte 100 % säkert än..tror att det blir på fre faktiskt. Och om det inte blir imorgon, blir det träning och möte för avslutningsfesten.

Nu ropar dom där nere..dags för mat, sen ska jag lägga mig!

Puss godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela