johannanataliegrimbeck

nu sååå..

Publicerad 2009-05-18 21:15:15 i Allmänt,

Hej!

Galet längesen nu.. men shiet vad mycket jag har haft det sista nu, tiden räcker inte till att sitta här vid datan..ledsamt, men sant!

Det har hänt mycket saker nu sen sist, men roligast var i ons. Då var vi på liseberg med klassen (eller dom flesta ialf) sjukt roligt, jag tkr om min klass. Åkte hur mkt som helst, inget folk heller typ, så det var en gulddag!

Resten av dagarna har mest var träningsdagar + plugg, underbart att skolan snart är slut. Sista nationella gjorde jag förra veckan också, toppen att det är över.

Helgen har bestått av camping i kinnekulle.
Ja, jag har verkligen kört lvg, hur hemskt det än låter så är det faktiskt sant.

Jag som sa att jag aldrig skulle köra..men det blev inte riktigt så!

Åkte ialf till Skara en snabbis efter skolan,stack upp till Tobbe en stund, sen åkte vi till campingen. Där hände det inte mkt om man säger så..promenader med blixten i princip hela tiden, det var det roligaste som hände där.

Upp tidigt på lör ialf, åkte till Götene där tävlingen skulle vara. Gp.. kan ju säga att det var inte det roligaste, och jag fattade ingenting..haha! Nej men usch, det var inget för mig..så jag bröt. Kääs!

Kvällen spenderades med trevlig folk nere vid venern, sjukt kallt, men mysigt.

Sön, då fick jag för en gångs skull sovmorgon, vilket var väldigt skönt. Efter en stund åkte jag med pappa upp till starten, där jag mest satt med Anna å pratade. Sen åkte vi upp till backen, där jag satt hela tidn med tobbes mor och robins mor.

Efter ett bra tag skulle jag och far ner för att äta, men fick inte i mig så mkt.
Det är sjukt..jag vet i hjärnan att jag inte ÄR nervös, eller ialf att jag inte ska behöva vara det, men magen säger något helt annat..fick verkligen inte ner någonting, fy vad trött jag blir på kroppen ibland!!

Min start var senast av alla, 16.20, grattis! + att det blev till å med lite senare, för att eliten skulle komma förbi en gång till.

Som sagt så förstår jag mig inte riktigt på landsväg, konstig sport det där.
Killarna på 13-14 hade inte heller så mkt koll..fast jag lovar att jag hade nog lite bättre koll än dom, dom körde som krattor..gud vad trött jag blev på vingelpojkarna!

Jenny å Flizen stack som vanligt fort som raketer, jag låg med Emma hela tidn, och i backen körde jag fortare och fick en lucka och kom in som 3a på loppet. Vilket jag faktiskt var nöjd med, det var ju faktiskt första tävlingen.

Eter det blev det dusch på campingen med mkt strul.. men tillslut gick det.
Åkte till skara en snabbis, hämtade jossans cyklar och sa hejdå till pojken min <3!

Kom hem sent igår kväll och var redigt trött, somnade med en gång.

Skolan var slapp, sedan blev det in till stan för att köpa avslutningsklänningen, det blev den mörka :) och efter det kör.

Nu ska jag plugga lite, sen sova.
Imorgon är det moppe dag? får se vad det innebär..

Puss







Becca har skaffat bebis, sötnos är han!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela