johannanataliegrimbeck

Måndag

Publicerad 2009-05-11 21:54:34 i Allmänt,

Hejj!

Nu sitter jag på spotify och lyssnar på en massa bra musik, erik är fixar´N :)

Idag försov jag mig en stund, men hann ändå tills becca kom.
Vi stack till skolan och dagen började med svenska, sedan matte.
Sen kom mamma,pappa och hämtade mig och vi åkte in till stan för att jag skulle ta min 2a gardacil spruta, det gjorde ondare än den första..usch, är inte så för sprutor, men det gick fort som tur var.
Sen fick jag gå tillbaka till skolan, där blev det gympa och no.

Dagen gick ändå ganska fort, vilket var skönt.
För jag var trött idag!

Efter skolan tog jag det lugnt, busa mest med blixten.
Tog bussen in till stan, träffade mormor en sväng.
Testade en massa kläder till skolavslutningen..har 2 klänningar jag inte kan välja mellan (lägger upp bilder sen)

Arlene och Linda gjorde mig lite sällskap där i omklädningsrummet, sedan gick vi till kören.

Skulle egentligen tränat..men vilade idag, kör dubbel träning på tors istället.

Nu ska jag läsa lite SOLO.

Puss godnatt.


VILKEN ÄR FINAST??


Denna?

Eller..


Denna?

Jag vet inte,vad tycker ni? :)


Denna ska jag nog köpa för den var så söt..en riktigt johanna klänning.
Inte till nått spec alltså.
Dom andra ska jag ju ha på skolavslutningen, eller ah..en utav dom då!

Kommentarer

Postat av: amandaaaaaaaa

Publicerad 2009-05-11 23:11:58

den mittersta! sjukt söt!! fast den andra var också fin :)

Postat av: amandaaaaaaaa

Publicerad 2009-05-11 23:22:00

och förresten... var hittar man den mittersta klänningen ;p?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela