johannanataliegrimbeck

lördag

Publicerad 2009-05-02 18:28:00 i Allmänt,

Tjena!

Nu är jag hemma igen efter en liten kort tripp till hålan Skara. Kan ta lite va som hänt.

Jag och Totte åkte upp med Ingemar och Niklas. Det gick fortare än vanligt att åka upp dit, skönt det. När vi kom fram blev det Empoli, fast jag är inte så jätte förtjust i dom efter de dom gjorde mot mig när jag var där sist, kommer ni ihåg Johanna och Elin? haha, dom var dumma.
Efter det blev det upp till jossans lägenhet och göra..ingenting? just precis.
Hon hade ingen tv, för den har hon tappat i marken, och datan hade hon med sig till Belgien, och Totte försvann lika fort som han kom dit. Så jag blev helt ensam där i lilla lägenheten..
Ringde och pratade lite med Jossan, sen så kom lille John och knackade på å frågade om jag inte ville kika på tv hos honom, vilket jag gjorde. Så där var jag ett tag, sen blev det läggdags.


Totte var ju då ute i Skövde..och hade ingen nyckel med sig. Så kl halv 3 fick jag springa ner i jossans härliga trappor, och sedan springa upp (fy tusan vad jobbiga dom är) så när jag kom upp blev jag pigg..men efter ett tag somnade jag.

Fick gå upp vid 8 tiden för att handla, medan Totte låg och sov.
Fixa frukost, plockade i ordning i lägenheten och efter ett tag åkte vi till Kvänum där 1:a majloppet var.

Jag fick ju inte tävla,pga av halsflussen. Men medicinen tog slut samma dag, så nu är det full fart igen.

Jag och Tobbe hade även 1 år, älskar dig.

Efter tävlingen hjälpte vi till att plocka ner på banan, sen blev det hem färd igen. (Det blev ingen Hammarö alltså)..

Det var igår det..

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att jag va i stan en kortis med mamma innan, sjuukt mycket folk, usch..det var jobbigt. Sen solade jag en stund, underbart väder ju. Ocn nu har jag tränat.

Ikväll/natt är det cykelfest här i Tvååker, mamma och pappa har efterrätten, så jag är hundvakt idag.
Tror mina sötnosar skulle komma hit å hälsa på mig lite, så behöver jag inte vara ensam hela kvällen med blixten, han säger ju inte så mycket... han vill mest bara vara ute och leka hela tiden!

Men nu ska jag ta på mig lite andra kläder, och sedan ut på promenix med honom.

Kännde att det blev ett väldigt långt inlägg...men så kan det bli ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela