johannanataliegrimbeck

läggdags!

Publicerad 2009-05-03 00:17:09 i Allmänt,

Heej!

Nu senare har det inte hänt så mycket..
Många promenader med blixten och har även plockat i ordning lite här hemma.

Vid 10 eller nått så kom mamma och pappa och 4 andra personer, då blev det efterrätt och prat.

Sen stack jag ut med Sara,Isabelle och Linnéa, vi letade efter isabelles moppe som blev stulen igår,utanför huset..det är lite läskigt ändå..
Dock så hittade vi ingen..
Kopplet på blixten gick av också, jag fick lite panik..men han var så duktig så han bara la sig ner, tur det!

Nu ska jag göra mig i ordning inför natten.
Imorgon vet jag inte vad som händer? träna, yesyes.

Puss å godnatt.

Förresten, en bamsekram till syster som åkte till sjukan i Belgien idag..hoppas allt är bra med dig, jag saknar dig här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela