johannanataliegrimbeck

hemma igen!

Publicerad 2009-05-10 22:03:06 i Allmänt,

Hej!

Hade tänkt att gå och lägga mig snart, är riktigt trött och huvudet värker..
Men först lite om vad som hänt.

Fick sova "längre" idag, vilket var väldigt skönt. Frukost och sedan skulle jag ner och lämna alla väskor i bilen.
Jag slängde i min väska i bagaget och skulle stänga igen..men då fastnade låset eller  nått sånt knas..så fick varken stängt eller öppet den lyckat johanna!
Tillslut fick mamma fixat det, men vi va lite försenade med tiden..
Stress till lokalen,klä om och sedan in i bilen för att åka till tävlingen!

Kom för sent, första starten hade gått och jag fick inte lov att köra banan.
Så det blev mest prat med en massa, och sedan uppvärmning med snyggJohanna.

Starten gick bra, kom iväg fort och dom andra flickorna hängde på mig.
Efter halva varvet fick jag och Jessica en lucka, och vi körde tsm hela tiden!

Jag var helt slut i benen och ville egentligen bara lägga mig ner..men jag kunde inte ge mig, så jag låg där bakom hennes hjul hela tidn!

Nästan precis innan mål kom en jobbig backe, och precis innan vi skulle köra upp där tryckte jag på lite extra och kom förbi henne. Jag var sjukt trött men trampade på vad jag hade.

Jessica fick stopp i backen och fick sätta ner foten, Tomas ropar i baken på mig att jag fått en lucka och ska köra. Det hade jag i huvudet ända fram till mål "kör johanna,kör" vilket var väldigt bra, så tack Tomas :)!

Så det blev en 1a plats idag också, underbart.

Efter mitt tävlande blev det hejjning och sedan hemfärd.

Nu har jag solat lite, för en viss person säger att han alltid bländas av mig..så nu kännde jag det var dags att få lite färg på sig, men hoppas solen sticker fram snart igen.
Trött på regnet nu !

Nu är det läggdags, skolan imorgon..sen spruta och sedan kör.

Puss godnatt!

PS: bilder kommer imorgon ;)

Kommentarer

Postat av: Alle

Publicerad 2009-05-11 12:47:47

Grymt kört i helgen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela