johannanataliegrimbeck

ändrade planer..

Publicerad 2009-05-07 22:27:17 i Allmänt,

Heeejj!

Nu sitter jag och dricker chai latte, det är helt sjukt vad gott det är..mums!

Rubriken har faktiskt en mening.
Jag sitter i Tvååker nu, när jag egentligen skulle vart hos min storasyster.
Men det var lite strul här hemma..skulle på möte om avslutningsfesten och lite så..
Så jag och mamma å blixten åker imorgon på morgonen, alltså är jag ledig vilket är underbart!

Timmarna efter skolan har rullat på, fick ju besök av tingeling en stund, sen tvättade jag cyklen och fixade lite tvätt..

Och nu har vi vart ute och tränat blixen lite,skulle sedan gå och köpa glass, men det var stängt. Så det blev en promenix hem igen, men träffade tim igen och även madde!

Nu funderar jag på om jag ska gå ner och vara lite social med min familj,eller kanske kika lite i mina skolböcker?
Har ju en del å välja på..fysik,matte,franska eller "boken om mig"..får se hur det blir, det lutar nog mer åt att vara lite social, haha!

Längtar faktiskt till imorgon och helgen.

Imorgon blir det ju först bilfärd, sedan träning med jossan å kanske tomas? eller ahh..Toomask! Sen vet jag inte riktigt vad som står på listan..kladdkaka? hmm, får se.
Tagga till tävlingarna måste man ju göra också.

Pussss från mig





All I needed was the love you gave
All I needed for another day
And all I ever knew
Only you

Kommentarer

Postat av: SANNASVENZON

Publicerad 2009-05-11 16:30:39

awe gullepluttar :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela