johannanataliegrimbeck

vinst med 5-0 :)

Publicerad 2009-03-12 22:11:39 i Allmänt,

hej!
kom precis hem från matchen mot Vessigebro.
Det slutade 5-0 till oss, och jag lyckades få in 2 mål och 1 assist.Riktigt rolig match idag, allt funkade kanon. Keligt att det är sista matchen imorgon..!
Annars så har det inte hänt så mycket idag, skolan som vanligt. Förbannat trött hela dagen idag,inte van att gå upp så tidigt (A) och framför allt inte att sitta i skolbänken..nästan en vecka sen sist.
Men dagen rullade på och när jag kom hem blev det käk och städning på hela nedervåningen,tvättning och diskning. Sen satte jag alarm på kl 5, och jag somnade som en stock.
Nu ska jag göra mig i ordning för natten, är fort trött och imorgon är det nationella prov i eng. Då ska man vara pigg.


helg imorgon, guuld.
Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela