johannanataliegrimbeck

vilken dag.

Publicerad 2009-03-03 21:09:46 i Allmänt,

heeej! min dag idag har vart så sjukt roligt så det är inte riktigt sant. Jag har verkligen skrattat ihäl mig hela dagen, har knappt vart tyst nån minut..har till å med ont i halsen för att ja skrattat så mkt. Men hur som helst, dagen började att jag försov mig lite..gjorde mig knappt i ordning någonting och åkte bil till skolan. Annars brukar  ju becca komma med cyklen till mig, men hon är ju i Thailand, eller inte nu..hon kom hem idag:):)! men fruktansvärt segt att gå hela biten när det ösregnar..så far körde mig idag (A). Först var det eng, satt mest å skratta där med..åh diskuterade om skoltröjorna. Sen blev det bild, roligt där med. Sen so, som ni kanske kommer ihåg igår skulle vi ju ha prov idag med en vikarie..det var nästan ingen i klassen som kunde något, så "kjell" som våran vikarie hette, sa att läxförhör inte ska gå på betyg osv..så vi fick sitta med kartor och bara skriva av,och så ska vi lämna  in det på tors. Det var nog det bästa provet för mig någonsin;)haha. Även där blev det då mycket skratt, spec med Jonis och isabell, men även Kjell, han är riktigt rolig. Sen blev det matte och no. No lektionen var nog ändå värst, helt sjukt vad alla vi i 9D skrattade, så sjukt roligt. Tore frågade mig:

Tore- Du johanna, jag har en fråga..
Jag- haha jaha, vadå?
Tore- jo, jag undrar..dom pillerna du går på, du har inte lust att köpa ut dom till mig?För du kan vell inte va på det här viset..
Jag- lessen å säga detta Tore, men jag är nog sån här. För några piller går jag inte på ialf!!

alla bara knäckte sig, till å med Tore, haha!


sen hängde isabell med mig hem, vi va hemma en stund sen drog vi och fikade på GÖÖKS, myyyys! fast blev lite irriterad..skulle ha te, men hade med mig egen te påse för vi  visste inte om dom hade någon go smak..men då kostade varmt vatten 9 kr? det är ju helt sjukt.  Och isabell fick det gratis. Dålig stil. Vi drog till Lissan en stund, sen blev det innebandy träning. Nu blir det lite tv, och idag ska jag lägga mig i tid.


Puss



i miss u a lot....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela