johannanataliegrimbeck

tråkig dag.

Publicerad 2009-03-02 17:45:48 i Allmänt,

tjena. Sitter här och sönder lyssnar love story, den e bra. Skolan idag var seg och förbannat tråkig..och jag har vart yr hela dagen, kännts som ja skulle kunna svimma vilken sek som helst, och så känns det även nu. Ikväll är det fotbolls träning, har nämligen börjat i det igen (Y). Men får se om jag ska gå, kanske inte är så bra om jag inte känner mig fullt frisk och ont i ryggen? aja, får se hur det blir. Måste även plugga, har prov imorgon,med en vikarie. Och vi har inte ens fått alla papper som vi ska ha för att kunna provet,  ååh jag blir så trött. Men nu ska jag nog ner och göra chai latte.




I´m back

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela