johannanataliegrimbeck

torsdag

Publicerad 2009-03-05 18:05:47 i Allmänt,

tjoho. Har nyss ätit lite mat och pluggat lite franska. Usch, de är så tråkigt med franska, förstår fort inte varför jag valde det..men men snart äre slut :D! Skolan gick bra, sista lektionen va slapp som attan. Man fick sova om man ville. Vi hade babo ist för Kjell..tråkigt tycker jag, för Kjell va bäst. Hade ingen gympa idag heller, så då stack jag,jonis,adam,wille och becca hem till henne, det va bra. Kom hem och la mig vid tv:n å bara tog det lugnt. Nu ska jag plugga lite mer francais, sen ska jag på fotbollsträning. Utomhus idag, alltså på grus. Och här är typ storm, bollen kommer nog hamna lite var som. Men de ska bli grymt kul å komma igång igen. Imorgon kommer jossan hem :) och om 3 dagar blir det skidor för hela slanten.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela