johannanataliegrimbeck

torsdag

Publicerad 2009-03-19 21:10:59 i Allmänt,

hejhej!

sitter och pratar lite med syster,men eftersom att hon alltid är så förbannat upptagen när jag ringer, så är samtalet redan över..haha dumming är hon!

Menmen, nu är jag riktigt riktigt trött. Dagen har spenderats med att sitta i skolbänken hela dagen, sedan hem och plugga lite sen blev det tress till fotbollsträningen. Sjukt härligt väder var det nu när vi spela, eller det har det vart hela dagen iof. Men det var nästan lite sommarkänsla sådär, mys. Träningen gick ialf bra, och på lör blir det min första fotbolssmatch på typ 1.5 år, kan bli intressant ;). Sen åkte jag till Konsum och hämtade våra klasströjor, blev lite panik där med alla pengarna..antingen betalde jag för mkt eller för lite..aja, dom skulle höra av sig imorgon (a)! tröjorna var väldigt sköna ialf. Sen blev det dusch och ännnu mer pluggning..men nu har jag tattt en liten paus. Alla ekvationer bara snurrar i huvudet på mig nu + att vi har franska.

men nu ropar mor på att jag ska gå ner, såå..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela