johannanataliegrimbeck

sov dags!

Publicerad 2009-03-29 22:45:42 i Allmänt,

Nu har jag precis druckit upp min kopp med chai latte, förbannat gott.

Igentligen så är jag inte trött..somnade ju vid halv 4 inatt efter min å beccas städ-insats, men sov  ju 2h i soffan för inte så längesen..så nu blev jag pigg. Inte så smart utav mig, men ibland tänker jag inte så långt.

Men ska in i duschen nu, och sedan försöka somna.
Har en väldigt trevlig vecka framför mig..

Måndag- skola,buss till stan, kör, innebandy träning och plugga.
tisdag- skola, cykla till stan, träna, cykla hem,plugga.
onsdag- skola,buss (eller cykel) till stan, kör, innebandy och pluggning.
torsdag- skola, fotbollsträning och plugga.
fre- skola, sen I N G E N träning.
lör- innebandy cup.
sön- innebandy cup.

fullt upp hela veckan..men jag gillar´t.




 



så här ser en johanna grimbeck ut innan hon ska sova.
Puss godnatt!

Kommentarer

Postat av: en som läser..

Publicerad 2009-03-29 23:21:13

du verkar vara väldigt upptagen.. hur hinner du med allt?`?



btw, söt!

Postat av: Runeson

Publicerad 2009-04-10 15:51:52

Du ser helt dö ut ju.xD en hård dag?:P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela