johannanataliegrimbeck

söndag

Publicerad 2009-03-15 20:29:03 i Allmänt,

tjena!

Nu är jag riktigt super trött..vaknade precis framför tv:n, då blir man nästan ännu tröttare än vad man va när man somna.

Dagen har vart härlig. Sov till halv 11, sent för att vara mig. För annars brukar det alltid komma något i vägen på morgonen,så att man blir tvungen att gå upp tidigt. Dagen började med frukost och tv, sen gick jag ut och tvättade mammas + tottes cykel. Att tvätta Tottes cykel var inte det enklaste..hans vintercykel var inte lätt att göra ren, skiten satt verkligen fast. Men den blev ialf bättre än den va innan. Hjälpte även till att städa bilen.

Sen åkte jag och min kära bror ut på en cykeltur. Hade min nya cykel idag, den va super snabb. Eftersom att det var sådant vår-väder idag, var Totte suger på grusvägar. Kan säga att vi kom till många återvändsgränder,och vägen dit var inte så enkel, man sjönk ner hur mkt som helst och det var jobbigt. Men det var bara att vända, och vi testade nya vägar som slutade på samma sätt. Men det var en trevlig liten tur ändå, och spurten hem vann jag ;)

Kom hem och tvättade nya cyklen (måste komma på ett nytt namn, gumman ska hjälpa mig). Somande en liten stund framför tv:n, sen blev det mat. Och  efter det råkade jag hamna i soffan igen, och john blund kom även då.

Men nu ska jag sätta mig vid min matte bok. Och sedan gå ut med blixten, sen läggdags.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela