johannanataliegrimbeck

söndag

Publicerad 2009-03-29 20:26:24 i Allmänt,

hej !

dålig uppdatering av mig..men mitt internet har inte funkat, men nu så!

Det är ganska mkt som har hänt sen sist, tar lite kort vad jag gjort.

Fre- Då var det skolan, sen på kvällen började fotbollslägret, fast jag kunde bara vara med på fre, pga av att jag skulle spela in skivan å det m.m ( tar det sen) efter träningen blev det matlagning, en slags lek och en massa mys hos elin, hela laget var där. När jag kom hem så blev det läggdags.

lör- gick upp tidigt, beccas mamma kom och hämtade mig å vi åkte in till kulturskolan. Vi började med att sjunga upp, sen gick vi till "studion" med en massa mickar och hörlurar. Såg riktigt coolt ut faktiskt. Vi började sjunga vid 10 tiden och höll verkligen på till klockan 1. Jag trodde verkligen att bena och ryggen skulle åka av, det var lite jobbigt å stå så länge. Och det var lite små jobbigt att spela in också..man skulle sjunga lite högre..lite lägre..lugnare..mer tempo, aah så höll det på hela tiden, det var bara att sjunga om å om å om tills det blev bra,och det blev det verkligen. Fick höra i slutet hur det lät.

Efter inspelningen stack jag ner till lokalen, tog på mig cykelkläder och cyklade till Åkulla där vårat "träningsläger" med klubben höll hus. Fick lite mat, och vilade en kortis, sen drog jag ut med grabbarna. Kom på att det är sjukt tråkigt när man är ensam tjej, alltså inte typ : "ååh keligt och åka med killarna"..för det är kul (ialf ibland) men att ha en till tjej i klubben hade inte vart fel..! cyklen gick fort ute i skogen, men innan träningspasset var slut vurpade jag. Det var ett jätte stort lerhål och jag kom i full fart. Trodde inte att det skulle vara så djupt, men det visade sig att det var det..cyklen fastnade i lerhålet, medan jag flög av cyklen och flög in i skogen rakt på en sten med knät, det gjorde skapligt ont.. killarna tyckte ialf det var kul. För jag låg en bit framför dom, och när jag håller på och ramla eller nått liknande kommer det alltid en massa ljud ifrån munnen, det bara kommer. Så boysen hade hört mig en bit bort..vet nte om jag ska tro på dom ;) dom jävlas rätt lite med mig ute i skogen och mobbar mina ljud. På kvällen kom becca, mycket skratt å mycket mys blev det.

sön- vaknade med becca bredvid sig. Sjukt trötta var vi. Vi somnade inte förrän vid 3, halv 4. För vi började städa vid halv 3 inatt, dammning och dammsugning. Det blev riktigt bra,så det kanske är så jag ska göra.. att städa på natten alltså. Man hade ialf mycket mer energi och lust till att städa. Sen blev det ju även sommartid idag, så vi fick ju sova en timma mindre. Men vi orkade oss upp, becca gjorde omelett ,sen gjorde vi oss i ordning för att sedan åka in till "studion" igen. Började som igår, med upp-sjungning och sedan in till studion. Samma idag, att man fick ta om låtarna hela tiden, men betydligt mycket mindre än igår, skönt det. Slutade vid 1. Sen hade min kör ledare ju då valt ut 4 som skulle sjunga solo. Jag var så sjukt nervös. Fick stå där i studion med hörlurar, och bara låtsas som det inte va nått farligt alls (men det gick inte så bra) mina ben darrade sönder, och mina händer också. Men när jag hade sjungt första gången, hörde man ivo å dom prata eng i hörlurarna, så sa dom vad man skulle tänka på osv. Så det gick bättre 2a gången tyckte jag.

Efter inspelningen bakade jag kladdkaka, och sedan fick jag besök utav pojken min, Toomask och lille Pölder. Det var trevligt. Men nu dröjjer det ett bra tag innan man träffar tobias igen..men jag ska nog stå ut. När dom åkt hem, låg jag på gräsmattan med blixten bredvig mig. Riktigt härligt väder. Sen gick vi in, och jag somnade 2h i soffan.

Helgen har vart super. Och nu ska jag plugga lite svenska.

puss


vi hade mysigt.



hannas andra pojke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela