johannanataliegrimbeck

söndag

Publicerad 2009-03-22 22:11:37 i Allmänt,

Hej !

Har fått klagomål för att jag vart dålig på uppdateringar...men har haft fullt upp, men ska lova å bättra mig !

Just nu sitter jag här och funderar på att gå ner och fixa lite te till mig..tror det blir så också, fast inte riktigt än.

Helgen har vart bra. Var ju som sagt hos lisa i fre till lör, spelade även match igår. Vi förlorade med 4-0, inga komentarer. Men vi spelar ju med damerna, för vårat "vanliga" lag finns inte längre..vilket jag tycker är förbannat keligt. Efter det cyklade jag ner till stugan, cyklade dit på rekordtid faktiskt. Det gick riktigt fort, fast var ändå trött i bena sen matchen, men det visade sig att det var nog ganska bra igentlgen. In i duschen, sen kom morbror christian,sandra,jennifer och erik. Vi åt gott och tittade lite på tv. Sen skulle jag och jennifer gå å "sova" lite.  Fast vi hade inte tänkt somna..utan bara vila en stund. Men den planen funkade inte riktigt..jag somnade och  när jag vaknade hade dom åkt hem..det tycker jag var dålig stil utav mig själv. Lovar att bättra mig jennifer (A)!

Idag har jag sovit riktigt länge, lekt med blixten på en massa åkrar,luntat och haft det mysigt i stugan. Sen blev det innebandy, och stress därifrån hem för att jag,isabell, mamma och pappa skulle titta på bio. Vi skulle ge "män som hatar kvinnor" en ny chans, förra gången slutade det ju med mc donald. Och denna gången slutade det med " Gran Torino". Alltså blev det inte som vi hade tänkt oss denna gången heller. Nu var nämligen biljetterna slut. Men den andra filmen var bra, men ändå. Frågan är när jag och isabell får se den förbaskade filmen igentligen, haha! imorgon börjar skolan igen..ingen motivation till det faktiskt. Men på tis kanske det blir en kortis upp till Skara? ah får se hur det blir..

Nu ska jag ner och mysa med blixten.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela