johannanataliegrimbeck

slappis dag

Publicerad 2009-03-26 14:44:51 i Allmänt,

hejsan!

sitter just nu och äter lite mango sorbet glass, öppnade frysen och såg att den låg där..kunde ju bara inte låta blir att smaka "lite" !

Annars, så kom jag nästan precis hem från skolan. Sovmorgon hade vi ju imorse med,underbart. Jag sov dåligt inatt..så det var riktigt skönt att man fick sova ut en timma extra. Skolan var jätta slapp, har ju bara haft sex å samlag hela dagen..så dagen rullade på hur fort som helst, härligt.

Nu ska jag kika på so:n, sen packa väskan till fotbollsträningen som börjar kl 5.

Puss

Kommentarer

Postat av: linneaaaa

Publicerad 2009-04-05 00:01:43

heter det inte sex o samlevnad :s eller är jag efterbliven? :D:D:D:D:D:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela