johannanataliegrimbeck

sjuker

Publicerad 2009-03-30 14:22:59 i Allmänt,

Hejhej!

Inatt vaknade jag flera gånger. Jag frös ena stunden, och efter bara en stund blev det helt plötsligt svin varmt.

Och när jag vaknade hade jag ont i halsen och huvudet bara dunkade. Och även när jag gick upp å åt frukost, så var jag varm, kall, varm, kall..

Men gjorde mig ändå mig i ordning inför skolan, tänkte att jag kunde gå hem om det blev värre. Och det blev det, så jag var bara på svenskan och matten. Hade inga nödvändiga lektioner idag ändå, som tur va!

När jag kom hem somnade jag i soffan en stund, och där har jag legat hela tiden,pluggat och kikat på tv.

Får se om jag orkar gå på kören..tveksamt. Men måste igentligen..ah, jag får se.
Innebandy träningen då? det blir nog att titta på, och styra träningen lite kanske? ingen tränare idag ju.

Nu ska jag ta en alvedon, och sedan försöka plugga.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela