johannanataliegrimbeck

sista matchen = vinst

Publicerad 2009-03-13 23:24:02 i Allmänt,

hej igen!

borde igentligen nana, för är riktigt riktigt trött. Men det får vänta ett tag till.

Matchen slutade med 3-0 till oss tror jag? hur som helst, rolig match men tråkigt att det var sista, och att vi kom 3a
i serien. Fast vi vann med minst insläppta mål. Det är inte dåligt!
Efter matchen var vi tvungna att snabba oss som tusan i duschen, för det brukar ta ett jäkla tag annars..men skyndade vi
oss inte,skulle det inte bli donken. Jag som brukar va sist, kom först för en gång skull. Vi stack till donken och tjockade
oss som aldrig förr, spec jag och nea (A).

Imorgon blir det distans pass har jag bestämt. Sen laga mat med isabelle och senare fest hos emelie.

nattpuss från mig!

Kommentarer

Postat av: Hjalle snyggskalle

Publicerad 2009-03-15 09:14:34

Wooohhooo fezzzzzzt! ta de lungt med spriten du vet la hur bakfull du brukar bli! :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela