johannanataliegrimbeck

onsdag

Publicerad 2009-03-18 21:50:38 i Allmänt,

hej!

Skrev ingenting igår, hade inte tid och datorn var ändå inte ledig på typ hela dagen/kvällen!
Men kan ju säga lite vad som hände ändå. Gick upp vid kvart över 7 och sen drog jag till skolan. Hade ju som sagt inga lektioner idag efter som jag satt i sekritariatet mm idag på golden globe. Riktigt slappt och roligt. Sen blev det klubbens första träning. Jag och totte skulle cykla dit, vi var lite sena ute..och det var en sådan sjuk motvind, trodde aldrig vi skulle komma fram. Men det gjorde vi till slut (dock försent) men våran "grupp" körde bara lite på banan, så vi kunde tillslut hänga på. Träningen bara flöt på, och sen blev det cykling hem. Gick sjukt fort hem, jag och totte körde på som attan, blev nog rekord kort tid på att åka hem ifrån stan. Det är inte dåligt!


Det var gårdagen.
Idag har jag också suttit i sekritariatet hela dagen. Blev riktigt bra kompis med micken idag faktiskt. Fast det tog ett tag innan jag kunde få ut något ord från halsen, men det gick tillslut, haha! sen blev det stress till övrevi, där jag skulle hålla i spinningen. Det gick bra och det var kul. Sen blev det cykel hem, ta på sig cykelkläder och sedan ut och cykla i höråsen och en liten annan runda. Snabb dusch,sedan in på kör. Fick reda på att jag kan få sjunga solo på skivan..det kan bli spännade. Får se hur det blir med det hela. Kvällen har spenderats med god mat, matteboken och nu ska jag fort titta på grey´s.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela