johannanataliegrimbeck

onsdag

Publicerad 2009-03-25 22:08:23 i Allmänt,

Hej :)

kom nyss in ifrån en kall promenad med blixten. Det är verkligen sjukt kallt ute..vill ha vår, inte frost!!! lyssnar även på "use somebody" med King of lean, den är sjukt bra.

Min dag har vart ganska tråkig..fast ändå helt okej. Vaknade av att min kära syster kom å la sig bredvid mig(A)men jag hade ju en skola å sköta..så jag var tvungen att gå upp, men hon låg kvar å somna så skönt.

Gjorde mig i ordning,packade väskan och gick upp igen. Åh hon låg som en liten söt prinsessa där på sängen..blev avis på henne att hon låg å sov medan jag skulle till skolan + att hon åkte till spanien med Emma idag..(sitter på flyget nu) ganska avis på det också. Det var en liten tanke att jag och mamma skulle åka upp om en vecka,men så blev det inte och jag är lite besviken..men aja, tvååker är inte dåligt det heller...eller?svar:jo.

Det blev nationellt prov första lektionen, uppsats i eng. Uppsats är inte min starkaste sida..men det gick nog bra ändå hoppas jag. Sen var det tråkiga lektioner.. Och till sist hade jag spinning, kännde redan då att mina ben inte var i toppform...

Efter spinningen cyklade jag hem, ut med blixten och sedan på med cykelkläder och åkte ut en runda. Cyklade lite på wano banan gjorde jag,benen var helt sega och trötta idag, inge roligt alls. Cyklade ner till lokalen, duschade och sen blev det stan med Beccis. Fick köpt ett par tights/jeans typ, och även fika. Sen gick vi upp till kören.

Nu sitter jag här och funderar på att lägga mig vid tv:n lite. Har sovmorgon imorgon,det är skönt. Har tema dag "sex och samlevnad" hela dagen... sen fotbollsträning!

Nu ska jag plocka i ordning lite, göra mig i ordning inför natten och titta lite på tv.

Puss



Då var det sommar, man var brun, man var glad.
Allt var verkligen perfekt..nu..nu vet jag inte.
Men natten/kvällen glömmer jag aldrig.
Johanna saknar sin isabelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela