johannanataliegrimbeck

måndag

Publicerad 2009-03-16 22:06:35 i Allmänt,

hejhej!

Just nu sitter jag och dricker grönt te..jag tyckte inte det var särskilt gott. Inte så gott som det var i Turkiet. Men bror min sa att det var bra för immunförsvaret, så jag ska nog kunna dricka upp det sista också.

Min dag har vart väldigt härlig. Vaknade av att Kakka skickade sms och frågade om vi inte började 20 över 8 idag? men det hade jag svårt och tro. För det första förstog jag inte vad hon fått det från och för den andra så låg jag och funderade vilken dag det var, för vissa dagar har vi faktiskt sovmorgon på. Men det visade sig att det va ankarskolan som skulle vara på våran skola då, vi skulle naturligtvis vara på svenska lektionen kl 8. Men svenskan gick fort, hade bara till halv 9, för sen var det dans. Vi ska nämligen ha "skoldans" eller något på tors..eller ah, jag förstog inte riktigt..men vi har ialf dansat från halv 9 till kvart över 11. Vi har dansat foxtrot,vals och bugg. Bugg var nog min starka sida, resten..gick sådär. Men jag och ludde fick tillslut till det faktiskt. Efter det hade vi bara en no lektion. Alltså en härlig skoldag.

När jag kom hem hade jag tänkt cykla in till  wano banan och tränat lite innan kören. Men sen kom jag på att det nog var dags för en vilodag för mig. Så jag hamnade i soffan till kvart i 4, för sen kom Becca och vi tog bussen in till stan.

Vi ska verkligen spela in en skiva med kören. Inte litet projekt heller, har blivit stor i vbg nu. Kan bli spännade och se hur det resultatet blir, haha.

När jag kom hem gjorde jag inte så mkt mer än att jag kikade lite i min mattebok, åt mat och gick till skolan med blixten och hälsade på sanna och johanna :)!

pusspuss.

ps: ska inte gå på några lektioner på 2 dagar, ska hjälpa till med "golden globe" det kallar jag super skönt.




Hon anar nog inte hur bra hon är. Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela