johannanataliegrimbeck

lördag

Publicerad 2009-03-14 19:16:17 i Allmänt,

hejsan!

Är riktigt trött. Helt slö.. men  varför vet jag inte riktigt!

Idag har jag inte gjort mycket alls. Gick upp och åt frukost, och vid 11 stack jag ut på cyklen. Tänkte igentligen åka lite på min nya cykel, men jag är inte så stark så jag kunde inte ta av mina pedaler (A) får helt enkelt bli lite starkare i mina armar. Så det blev jossans "ludde" ist, men den gick fort den med. Körde ner en sväng till Läjet för att hälsa på Alice. Sen blev det wano banan resten av träningen.

När jag kom hem var jag jätte trött, spec när man duschat å så. Så jag la mig i soffan med blixten nedanför och tittade på "love actually" filmen, den är mysig. Även min bror joinade lite då å då.

Nu ska jag göra mig i ordning, för snart kommer gunnarsson x2, vi ska äta lite gott. Sen efter maten går jag över till Emelie, där antagligen kvällen/natten kommer spenderas.






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela