johannanataliegrimbeck

ingen bio inte..

Publicerad 2009-03-04 22:33:57 i Allmänt,

åååååh, jag e arger. Totte och sofie va sugna på bio, och undrade om ja inte ville hänga med. Tacka nej till bio gör man ju inte..+ att ja skulle ta med mig Isabell. Vi hämtade henne och drog in till stan. Förresten vi skulle se "män som hatar kvinnor". Sofie ska betala,men hennes kort fungerar inte så kassörskan ber henne ta ut pengar. Sen va de min tur, men nehe funka inte de heller..så vi gick ut till bankomaten precis utanför,men nej..funka inte där. Sprang till en annan,men nej funka inte. Sprang upp till banken, men NEJ funka inte..drog in till en tobaks affär, men då sa han att sofie va född 99 å va tvungen å ringa mamma å skit..en massa krångel, haha! men när vi berättat att de stor 90, inte 99, så funka de inte ändå. Vi blev riktigt lessna..så vi åkte å tog en glass på M:ET ist. Tröst äta liksom. Och jag å isabell lyckades skämma ut oss rätt rejält, fast de är vell som vanligt. Åkte hem igen..lämnade isabell, lånade 2 filmer som ja tänkte sett nu. Men nu e ja för trött för film. För nu ska jag sova. Fast att kvällen inte blev så lyckat, blev de ändå mysigt.

puss å godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela