johannanataliegrimbeck

go dag.

Publicerad 2009-03-04 18:52:03 i Allmänt,

hejsan! Dagen har vart en bra dag, ganska slapp. Imorse kom beccis till mig igen, saknat henne. Vi drog till skolan och där rullade dagen på fort. Hade spinning sista timmen, är nämligen spinningsinstruktör på rörelsen. Vi skulle va 16, vi var 5..haha! men många var sjuka och vissa på klassresa. Blir nog lite roligare med mer folk,plus att jag måste fixa lite schema och lite låtar till nästa gång. Drog hem och gick ut med blixten, in i duschen och ut med blixten igen. Han vill bara ut hela tiden, kissmonster. Sedan kom becca, vi bakade kladdkaka, smeten såg ut som mousse, och vi fick oss ett gott skratt, men det blev bra till slut ialf. God blev den. Men fick ju ta laktos jordgubbsglass, hade ingen vanilj hemma..lite annurlunda med jordgubb och kladdkaka, men det funkade. Nu ska jag plugga lite eng, sen ska jag bara ligga å ta de lugnt å titta på tv, eller kanske film? ah får se. Jag vill verkligen ha helg nu,  den är typ redan uppbokad.. fre, match som vi ska vinna, tss. Sen kanske körläger på lör? och BRANÄS på sön, toppppppen, 9d <3.

tittar på gamla bilder..denna är tagen för 2 årsen. Tycker jag ser ut som 10 eller nått..haha!





tittar på gamla bilder, denna är tagen för 2 årsen..själv så tycker jag att jag ser jätte liten ut.
men jag är ju "lillskiten" ialf enligt g.g, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela