johannanataliegrimbeck

freedag

Publicerad 2009-03-06 22:28:16 i Allmänt,

hejsan! Sitter här å laddar över en massa låtar till mobilen, så att jag kan lyssna på bussresan på söndag morgon. Idag var det skola som vanligt, ganska härlig dag. Även idag var sista lektionen med bobo härlig, sova om man ville(A)dock väldigt obekvämt på borden, men det gick. Fick sluta väldigt mycket tidigare också, pga av att bobo tyckte filmen va käs. Det tyckte även vi alla andra. Stack hem till kakka en stund, Anders är fööör härlig. Hörselskydd hade han på sig när kakka å lillemor börja tjafsa, jag knäckte mig. Han är klockren. Stack hem och packade väskan, drog till Linnéa och dit kom lilla lasse och vi körde till Vinberg med högsta volym på i bilen, gött. Jag var riktigt taggad när väl matchen började,men sen gick de bara utför för mig..funkade inte idag, sjukt tråkigt. Men så är det. Vi förlorade ialf, hade sådan otur med allt. Så vi kommer antagligen hamna som 2a i serien igen, men vi brukar ju komma där..åh den där 2an "irriterar" mig som Nattis sa. Kom hem, hälsade på syster. Mysigt att hon är hemma igen. Sen började små packa lite till branäs, inte långt kvar nu. Imorgon blir det körläger jätte tidigt, det kan bli spännande.

Nu ska jag packa lite till,sen sovdags för min del.



så här såg en viss johanna grimbeck ut idag.


puss å godnatt.

Kommentarer

Postat av: Tim

Publicerad 2009-03-06 23:06:13

Ofta du va hemma hos kakka ;) RÖkte ni lr? :O

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-06 23:12:26

Lukassnygging när kommer du hem till mig igen?;);) vi hade fett mys sist;)(K)

Postat av: johanna

Publicerad 2009-03-06 23:12:48

Tim: ja tänkt för att de va jag. Och den andra frågan vet du redan..DUMMER!

Postat av: johanna

Publicerad 2009-03-06 23:13:26

Lukassngging: är inte hemma på hela helgen..vi tar det nästa?(A)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela