johannanataliegrimbeck

fredag

Publicerad 2009-03-20 23:48:10 i Allmänt,

hejhejhej :)

kom nyss från sängen..legat å myst lite med persson och snackat å lyssnat på musik . Men nu satt jag mig lite i soffan, och snart kommer nog lisa och joinar mig lite!

värsta härliga värdet idag. Gick bara till skolan med klasströjan, alltså ingen jacka behövdes,super skönt. Skolan var som vanligt,alla gick runt med dom snygga tröjorna. "Aldrig för har så många lär sig så lite på så lång tid" så står det på framsidan och på baksidan "men kul hade vi". Sjukt mysig var den. Hade matteprov idag, gick nog bättre än vad jag väntat mig ialf. Sen var det bara so kvar, gick ganska snabbt. Spec när man busar med jonis.

Efter skolan drog jag hem, och la mig vid i soffan och somnade en stund. Det var härligt så länge jag fick nana, för det tog inte så lång tid innan blixten hade tråkigt och hoppade på mig för att han var leksugen. Så vad ska man göra? jo, leka med honom, annars blir han galen.

Sen har jag inte gjort så mycket mer idag. Skulle igentligen äta pizza. Men när jag ringde hem till isabelle så svarade monica och sa att jag inte skulle slösa pengar på pizza, utan komma till dom och äta. Extra familjen :) sen drog jag till Lisa, och här är jag fort! Nu har lisa fått sina kvälls utbrott...hon är galen! men snart ska vi "försöka" sova, för vi ska upp tidigt och spela fotbollsmatch. Sen ska jag cykla till stugan och vara där resten av helgen.


nej, nu ska jag vara social och försöka göra lisa lite normal..men det e banneme inte lätt!


Pusss




dessa två ska jag ha bredvid mig inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela