johannanataliegrimbeck

fort sjuk..

Publicerad 2009-03-31 15:16:53 i Allmänt,

hejj!

Hade ställt klockan på 07.00, bara för att se om jag mådde bättre och kunde gå till skolan.

Men jag mådde inte bättre..hade fort jätte ont i halsen och i huvudet. Så jag somnade om och sov lääänge.

Gick upp och åt frukost, satte mig vid tv:n en stund, sen blev det pluggning.

Idag är det ju cykelträning med klubben..men ska kanske bara vara där å kika lite och leka med blixten, eller så stannar vi 2 hemma, får se hur det blir.

Imorgon är det "promenad" dax i skolan igen..man ska typ gå 1 mil, eller om det är 1.5 mil, kommer inte ihåg. Det är ialf hur keligt som helst..och eftersom att jag är svin trött bara när jag går upp för trappan här hemma..så kanske det inte är någon ide att ge sig ut på promenad i skogen imorgon. Aja, får se hur det blir med det också!

Nu ska jag äta halstabletter och dricka chai latte, mumms!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela