johannanataliegrimbeck

branäs IMORGON!

Publicerad 2009-03-07 20:02:33 i Allmänt,

heey! kom nästan precis hem frå Vessigebro, ah det är där som jag spenderat hela dagen. Ingen sovmorgon idag inte, fick gå upp ganska tidigt och åkte in till stan. Därifrån åkte vi buss med alla andra vidare till vessige. Har sjungt hela dagen typ. Sen kl 10 till 6. Riktigt roligt har det vart ialf, mycket skratt å mycket mer kompisar :). Håkan kom och hämtade oss, och jag har bara hunnit små packa lite. Lite konstigt att jag packar så här sent, jag brukar nämligen vara jätte tidig med det, men har bara inte hunnit med och orken har inte heller riktigt funnits där. Men snart ska jag börja. Ska ialf bli så sjukt roligt. Åker imorgon klockan 6 på morgonen. Kommer hem på onsdag, så vi hörs då.

Pusss



¨
bild från alperna, jag längtar verkligen tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela