johannanataliegrimbeck

b-lags..igen :)

Publicerad 2009-03-01 20:34:40 i Allmänt,

hejhej. Igår kväll var det riktigt mysigt, lisa och emelie kom hit och vi badade i kar å hade mys. Gick å la mig skapligt tidigt eftersom att ja skulle spela match idag. Jag var hel säker på att jag satt på alarm..men nepp, det hade jag inte. Vaknade istället av att mamma ropade  och frågade när vi skulle samlas. Kvart nio säger jag då, fast det kommer jag inte ihåg att ja ens sa..men hur som helst, klockan var halv nio. Så det blev bara att packa väskan och sticka till samlingen med frukost i handen. Matchen var riktigt rolig, dock förlorade vi med 6-3, men det var ändå en rolig match och vi var riktigt duktiga, bra passningsspel å allt sånt där. Jag lyckades även få in 2 mål idag också, det gör också allt mkt roligare. Jag var även "indianen" idag, det menas med att man bara ska springa på dom som har bollen hela tiden, inte ha någon "bestämt" position, sjukt jobbigt var det, jag var hel död efter matchen, härligt. Kom hem och åt lite mat, sen har bara pluggat lite och tatt det allmänt lugnt. Imorgon börjar skolan igen,mindre kul. Men det är bara denna veckan kvar, sen åker 9d till branäs, så sjukt roligt.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela