johannanataliegrimbeck

torsdag

Publicerad 2009-06-11 23:07:42 i Allmänt,

Hej :)

Just nu sitter jag och äter skivad banan och jordgubbar å ett glas mjölk, det var det godaste på länge.
Kom även på att skivad banan är dubbelt så mycket godare än att äta vanlig.

Var ju ledig idag.
Vaknade av 4 sms sammtidigt.. "du har fått meddelande" x4 alltså.. rätt lätt att inte vakna då?
Men som tur var, va det bara en halvtimma innan alarmet skulle gå, så det var ingen fara.

Gick upp, packade min lilla väska och cyklade ner till Isabell. Vi gjorde inte nått spec, snacka och lyssnade på musik.
Efter en stund började vi laga frukost, det blev ägg och bacon. Isabell är frukost fixarn ;)

När vi ätit klart, pratade vi ännu mer tills vi äntligen fick piggnat till och orkade att ta cyklen till stallet.
Kan säga att jag var lite rädd ibörjan..var ju ändå 4 årsen jag gick på ridskola? men det gick bra faktiskt..fick till trav, och till å med galopp, fy sjutton vad jag och isabell skratta, galet roligt.
Puh blev hur trött som helst, jag tröttade ut honom totalt.. han hade lite dålig kondis..haha!

Vi fixade lite i stallet, sen stack vi hem och gjorde kladdkaka!

Det ösregnade ute så mamma kom och hämtade mig.

Hade tänkt cykla idag, men har ju ont i ljumsken..så det blev ingen.
Ingen träning imorgon heller... alltså vilar jag mig i form till lördag ;)

Imorgon är det skolavslutning.
Ska upp vid halv 8 för att duscha, sen ska syster göra mig fin.

10 börjar det i skolan, sen ska vi till klassrummet för att säga hejdå.. jag kommer verkligen sakna 9D, vi har haft så sjukt roligt tillsammans.

Senare ska vi till anna å bosse och äta jordgubbar med glass.
Sen hem, mormor kommer och ska äta tårta.

Sen åker jag till Jessica, sen vidare till Rasmus där det blir fest.
Om det regner åker jag hem, och direkt till Borås.
Är det fint väder, åker jag in till stan...och senare på natten? kommer mor å far och hämtar mig.

Så kommer inte skriva förrän antagligen sön !

Pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela