johannanataliegrimbeck

tisdag

Publicerad 2009-06-02 22:09:00 i Allmänt,

Hejhej!

Har precis ätit lite glass, var riktigt sugen på det..men nu ska jag faktiskt bli mer nyttigare.
Jag äter allt för mkt dumt...får se hur länge jag klarar det ..!

Idag har skolan vart slapp, det brukar ju oftast vara så nu veckan innan.
Galet att vi slutar nästa fredag, och fy sjutton vad jag längtar, underbart!

Jag har nog lagt på mig lite magmuskler idag, för jag har skrattat igenom hela dagen känns det som.
Jag och Isabell får våra utbrott ibland, även Jonis.
Riktigt kul i korridoren ialf, var längesen jag var så trött när jag sprungit 100 m.. man blir så mkt tröttare när man springer och gapflappar kom vi på. Haha, busigt!

Efter skolan låg jag ute på altanen och solade.
Det är en viss Tobias som säger att han "bländas" av mig.. och det kan nog stämma...för jag är inte brun någonstans.
Men nu är det stekning på gång, så passa dig!

Efter det cyklade jag in till stan, det blåste jätte mycket och jag trodde jag skulle åka av vägen många gånger. Men som tur var så blev det inte så.

Eftersom att jag är ensam tjej på träningen..så blev det Julius och "muskel-killen" (kan inte namnet..men jag kallar han så) som fick stå ut med mig i skogen, lite skrik å sådär som dom tycker är så roligt..!
Vi skulle på distans, men eftersom att det blåste så mycket så körde vi ist 8:an x3!

Benen var snabba, och jag kunnde hänga med dom stora killarna, bra det!

Nu ska jag snart gå och lägga mig, ut med blixten en sväng först!

Puss, godnatt.


bilden tog min vän jocke i Skövde (: !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela