johannanataliegrimbeck

Tisdag

Publicerad 2009-06-16 12:28:29 i Allmänt,

Hej hej :)

Nu var det ett tagsen sist.. men har ju inte direkt vart hemma,åh det har vart lite dåligt med datorer uppe i Borås..men nuså!

I fre var det ju då skolavslutning, väldigt blandade känslor.. både tråkigt, men ändå skönt.
Efter det blev det fika hos Gunnarsson, sen hem och då kom mormor på besök med ännnu mer fika..

Gjorde mig lite i ordning, stack till Jessica där det va lite förfest med jonis,Adam,sannis å Lissan!
Vid 6 stack vi till Rasmus där mycket folk var.

Tanken var att om det skulle regna skulle jag hem vid 10 när bussen gick in till stan.. Men om det hade vart fint väder skulle jag in till stan, och då skulle mamma å pappa hämta mig där med husvagen för att sedan åka till Borås.

Det var kul i början, men efter ett tag fick jag sjukt ont i magen...är inte riktigt för all rök lukt som var där i tältet tror jag..lite mesig kanske, men har lite svårt med den lukten..

Till slut fick jag kramper å så, så då kännde jag att det var lika bra att åka hem, så skulle vi även komma iväg fortare till Borås.

Gick in i duschen direkt när jag kom hem..skönaste på länge!
Sen åkte vi vid 10 till Borås.

På vägen upp dit, började jag få ont i hela kroppen...och blev riktigt täppt i näsan å hals, tänkte att nu blir jag sjuk till tävlingen imorgon. Men det blev inte så farligt mer än att jag då blev väldigt förskyld, men inte ont i halsen som tur var.

Trots att jag hade ont i magen då på kvällen, så var det ändå kul.
Tar ju ett tag innan man kanske ser dom som man var med just då..vem vet, man kanske inte kommer umgås med dom alls på samma sätt längre? det får man ju se senare. Men det var en trevlig kväll, med mycket skratt.

På lördagen vaknade man av att det ösregnade på husvagnstaket..det var mindre kul.
Upp för att köra banan, kännde mig helt slut.
Har även sträckt min ljumske, så hade inte tränat sen tisdagen, nu var det liksom lördag..

Men jag startade och första varvet gick vell bra, men sen gick det lite utför..blev trött å kännde att bättre att spara lite krafter till imorgon, kännde mig ju inte så jätte pigg. Kom in på en 3:dje plats, dock långt efter...men hade ju inte förväntat mig något annat eftersom att jag körde såpass lugnt.

På kvällen blev det grillning med kusinerna.

På söndagen var det också tävling, kännde mig mycket piggare än i lördags.
Kom in på en 2:a plats bakom jenny, drygt 1 min efter henne.. hon e snabb den dära gumman.

Sen blev det hejjning, och senare med pojken till Jönköping där jag är nu.

Igår blev det ingen träning för mig, tog det mest lugnt här bara.
Jag och Tobbe åkte bil en runda, hämta lite saker till honom, sen blev det mjukglass, mysigt!

Nu idag gick jag upp vid 8, för klockan 9 skulle jag vara utanför jossans hus.
Jag, Ann och Jossan skulle träna lite backintevaller.

Det blev 1 h å 45 minuter tillslut, hannis är trött nu (A)!

Nu ska jag upp till Jossan igen, laga mat och sola tror jag det står på schemat.
Tobbe är ju å tränar just nu, får se vad vi hittar på när han kommit hem.

Så som det ser ut nu, så åker jag nog hem på Torsdag å firar midsommar med mina små flickor.

Puss å kram


( hoppas du blev nöjd nu johanna, tss)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-16 16:16:19

Våran mat var grymt god! och negerbollar på det är inte fel! haha måste göras om :) :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela