johannanataliegrimbeck

söndag

Publicerad 2009-06-07 19:20:16 i Allmänt,

Hej hej!

Har haft fullt upp i helgen med alla inspelningar och träning.
Därför jag inte skrivit.

Men i fre blev det först skola, träna fort som tusan, duscha och stack till stan.
Inspelningen var från 5 till 10 på kvällen.
Det lät riktigt bra,och det var kul.

Lördag, gick upp tidigt. Cyklade en bit med jossan, sen fick jag köra själv.
Fort in i duschen, in till stan.
Inspelning från halv 12  till halv 2.
Åt mat i stan med söta små flickor.
Konsert i sociten i 40 min nått sånt.
Hem, äta och stack sedan till Linnéa och sedan därifrån till Övrevi. Skulle kika på matchen, fast Sverige var inge bra..
Hem till Linnéa igen, satt mest och snacka,hem..packa, sova!

Idag gick jag upp tidigt.
Frukost, sätta mig i bilen upp till Landvetter.

Körde banan, sen låg jag,gumman och flizen på en filt och hade filtar över oss, mysigt!
Sen blev det uppvärmning, start osv..

Jag låg med Jenny och Felicia.
Sen ramlade Flizen, söta som vi är stannar jag och gumman ..
vi " hur gick det?"
fliz " jag lever, KÖÖÖR NI"

Så vi fort, sen kom det en backe...åh där körde gumman lite för fort för mig.
Flizen kom ikapp och jag låg inte så långt bakom henne, men shipp shilevipp så kännde jag inte igen banan längre..alltså hade jag kört fel. Men det blev ingen genväg precis, utan tappade jätte mycket, vilket var väldigt tråkigt. Men kom ändå imål som 3:dje. Så jag är nöjd ändå.


Nu är jag trött efter helgen, sjukt stressigt på sina ställen..inge bra, men allt blir roligt tillslut, så det är vell värt det.
Nu ska jag titta på film, mysigt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela