johannanataliegrimbeck

söndag

Publicerad 2009-06-21 23:14:46 i Allmänt,

Hej!

Sitter å väntar på att älskling ska ringa, sen ska jag faktiskt gå och lägga mig.

Idag gick jag upp vid 9, åt frukost, la mig en liten kortis.. sen på med cykelkläderna.

Cyklade till Rolfstorp med mats,syster och mamma.
Där träffade vi sedan hela gänget, 19 stycken var vi.

Jag trodde helt ärligt inte att jag skulle orka med niklas å rolf å dom, men det gick bra.
Låg där fram med jossan i princip hela tiden.
Var sjukt trött på vissa ställen, men det hör ju till.

När jag kom hem gick jag in i duschen, sen gick jag och la mig vid bror å syster på altanen för att sola lite.
Blev dock inte särskilt mkt brunare..men det kommer kanske senare ?;)

När vi solat åkte jag och handlade, sen iväg för att kika när kusinvitamin erik skulle spela fotbollsmatch här borta på Övrevi.
Fast han skadade sig och kunde inte fortsätta spela..å dom förlorade med 5-0 mot Tvååker.
Tråkigt att han inte fick spela, han var lätt grymmast av alla. Kanske ligger i generna? haha nja tveksamt..hinner ju inte med fotbollen längre..vilket är tråkigt!

Efter matchen åkte jag hem, lagade hemmagjord potatissallad ( mamma hjälpte till) sen lax och sallad till det.
Inte dåligt, det blev gott.

Sen åkte vi till 3 toppar med Anna och Lovisa, alltid lika gott och mysigt.
Träffade även sötjohanna å sötemelie <3

Nu ska jag lägga mig.
Imorgon ska jag till stan med tim, sen om det är fint väder ska vi ha fika korg och gå till stranden å steka, sköönt!
Tror det kan bli en väldigt trevlig dag med lilla Tim.

Snart åker vi till Skara med.. på tisdag kväll.

Jag saknar Tobias väldigt mkt..men 3 dagar kvar bara, det är ingenting (?) <3

Puss godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela