johannanataliegrimbeck

skara

Publicerad 2009-06-25 23:07:49 i Allmänt,

hejhej :)

Även nu sitter jag i soffan med mamma, finns inte så mkt att göra här i Skara.

Tobbe körde ialf tempo igår då, och han vann.
Han är inte dålig min pojkvän.. nej, han e bäst helt enkelt, jag kanske har smittat av mig lite till honom?(nja..inte riktigt så kanske). Han är ialf bäst, och min!

Idag körde Jossan också tempo, och tro det eller ej..men hon fick guld också!
Hon e inte dålig hon heller.
Gud så glad jag var.

Dagen har alltså bestått utav att stå vid en motorväg hela förmiddagen och eftermiddagen, det steker rätt lite.
Nu har jag märke från mitt linne + min bikini, alltså 4 ränder.. men snyggt! nej inte så.
Skorna fastnar till och med i asfalten om man står en stund på samma ställe.

Resten av kvällen har jag inte gjort nått vettigt av, myst med tobias bara.

Imorgon är det stafett, ingen som vi direkt ska kika på, så hoppas att vi åker å steker någon annan stans.
Sen ska jag ut och träna.

Inatt sov jag med tobias, men ikväll får jag sova ensam igen.. mindre tråkigt och mer läskigare..men det löser sig nog.

Puss godnatt!

Kommentarer

Postat av: Alle

Publicerad 2009-07-01 11:25:32

Postat av: Alle

Publicerad 2009-07-01 11:25:58

Öööhum, lite dåligt med updates nu va? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela