johannanataliegrimbeck

onsdag

Publicerad 2009-06-03 22:26:25 i Allmänt,

Hejhej!

Helt sjukt hur trött man kan vara..jag tror jag deckar vilken minut som helst.
Mina ben har jag mest ont i ..herre gud !

Skolan idag gick hyffsat fort, var jobb på vissa lektioner, dom andra skrattade man bara förbi.
Skönt nu när lärarna också är på lite skojhumör, ist för att vara så seriös vad det än gäller liksom.

Efter skolan åt jag lite, sen packa jag min väska och åkte till Isabelle, hämtade min cykel där som jag hade glömt av att jag hade ställt där i måndags..pigg tjej ;)!

Sen åkte jag och mamma till frissan. (Bild nedan hur det blev)
Klippte bort det slitna, vilket var väldigt skönt. För det såg inte riktigt klokt ut nu det sista..
Men nu blev det bra! Klippte även sne-lugg igen, den hade växt lite sen sist..

Jag och mamma åkte till Tottes jobb,klädde om där. Sedan blev det lvg med "gubbarna". Fast idag var det typ 2 gamla,resten typ 20..och så lilla jag då.
Det gick fort på sina ställen, och vi körde tillslut 6 mil typ.

Nu är jag svin trött och orkar inte skriva något mer.

Imorgon ska jag springa höråsen...får se om det blir lika snabbt som förra året? tror inte det. Hoppas mina knän håller nu ialf.

Puss godnatt


Så ser jag ut nu efter klippningen!

Kommentarer

Postat av: Alleballe

Publicerad 2009-06-09 20:47:23

Fint!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela