johannanataliegrimbeck

onsdag

Publicerad 2009-06-10 22:29:14 i Allmänt,

Hejhej!

Sovmorgon fick jag idag, det behövdes!

Behövde inte heller göra mig i ordning, för det ösregnade ute och vi skulle ha klasskamp.

Becca kom hit och vi åkte till skolan.
Där började vi med kasta sko..och så såg skoldagen ut..massa aktiviteter,från hinderbana till ja och nej frågor.

Vi är 23 i klassen, 12 stycken kom imorse.
Så jag fick oftast vara den som gjorde 2 ggr.
Tråkigt att vara så lite, det är ju ändå sista dagen med klassen..menmen!

Smart som jag är så ramlade jag ialf.. stog uppe på en kulle, skulle gå sakta ner..men det var blött och halt, så jag ramlade. Kännde att jag fick ont i låret, men tänkte inte mer på det.. ( detta var andra grejen vi gjorde) men sakerna vi gjorde efteråt var inte ett dugg ansträngande för benet, så kännde inte av hur ont jag egentligen hade.

För det märkte jag när jag skulle springa..kom 2 meter, sen blev benet helt lamt..det låste sig helt och hållet.
Och efter det fick jag halta när jag gick, så ont gjorde det.
Det gick bort mer och mer..men har antagligen sträckt det, så kan knappt böja mej, å när man ska försöka stretcha så går det åt skogen. Så ingen träning för mig idag..grattis johanna, du är smart! Hoppas det är bra imorgon ?.

Efter skolan åkte klassen in till stan. Och nu var vi faktiskt nästan alla, typ 19 ialf.
Vi skulle bowla på superbowl.

Jag,Isabell och Jessica var tsm på en bana.
Förlora första, kom 2a på andra omgången, och vann sista. Bättre och bättre! Fick till å med 5 stejkar, det ni ;)

Efter det blev det donken, och sen var det problem att komma hem.. men slutade med att mormor kom, var hos henne en stund och sedan hem.

Nu har jag städat hela övervåningen så att det är fint tills systeryster kommer hem imorgon, mmmh vad mysigt !
Hon ska även göra iordning mitt hår på fre :)!

Imrogon är vi lediga, eller ialf 9D (Y)!
Så ska leka med isabell, ska rida på hennes häst om vädret håller sig.. shiet, det var längesen jag red..men det blir nog bra;) haha!

Sjukt att det bara är en dag imorgon, och sen slut..fy 17 vad underbart!


Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela