johannanataliegrimbeck

måndag

Publicerad 2009-06-08 22:19:36 i Allmänt,

Hej!

Ska snart gå och lägga mig faktiskt, tröttis som vanligt..

Dagen idag var riktigt riktigt slapp.
Suttit och snackat varenda lektion i princip.
Suddat ut allt kladd i böckerna också, fanns ju en del om både det ena å det andra..

Efter skolan åkte jag hem, sen kom mamma och vi åkte in till stan och skulle köpa ett par skor till skolavslutningen.
Hittade ett par riktigt fina faktiskt :) bra det!

Sen gick jag med Ebba och letade present till Ida (våran körledare) vi sprang runt i hela stan och letade..men tillslut fick vi idén att köpa en skål, sen lägga en MASSVIS med godis där i.
Vilket det blev, riktigt mycket godis.
Stiligt och gott..

Cyklade ner till ankaret där vi skulle vara.
Efter en stund kom alla andra från kören, satt där på våra filtar och hade picknick, mysigt.
Sista "kör-dagen" för denna terminen. Ledigt över hela sommaren, ganska tråkigt men ändå lite skönt..tog ju lite tid..

Vid kvart över 6 gick jag och klädde om till mina cykelkläder.
Låg och peisa? bakom mamma med landsvägen.

Efter ett tag visste vi inte riktigt vart vi vart hän.. kom in på en lååång grusväg (smart att göra lvg på).
Men när jag kört en bra bit, så blev det tillslut cyklen på taket och vi vände.
Sen fick jag köra hem själv, vilket gick bra.

Dusch och mat ..det är det jag har gjort nu efter träningen!

Imorgon är det sista "skoldagen" underbart.
På fredag är det avslutning, fest och sedan hem och upp tidigt för att tävla i Borås.
Sen antagligen åker jag till jönköping med pojken min, mysigt!

Nu väntar sängen..godnatt!


fin fina presenten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela