johannanataliegrimbeck

lördag

Publicerad 2009-06-20 16:06:44 i Allmänt,

Hejhej!

Skrev inget igår, men hade fullt upp hela dagen.

Gjorde en massvid på morgonen och dagen, städade,plockade blommor,hjälpte pappa med festfixandet,handlade 2 ggr ah lite så..

Tillslut var klockan 4, då kom allt folk hit.
Jag var såklart inte klar i tid..så Marika satt här uppe och höll mig sällskap medan jag gjorde mig i ordning.

Vid halv 5 fick jag skjuts av min bror, med hans fart tar det knappt en minut till Elin.. han e galen!
Där gjorde jag välkommsdrinken och vi fixade lite olika saker.

Sen kom dom andra flickorna, och vi började med midsommarmaten.
Det blev riktigt lyckat.

Sen gick vi ut och klädde midsommarstången, snygg blev den ;) haha nja..men lite söt kanske?
Vi tog även en massa biler där ute, men dom kommer upp här på bloggen när jag tattat dom av Nea.

Lite senare kom Adam,Jakob,Bäck och Marcus på besök.
Vi + sara å emelie gick hem till mig för att hämta pengar, sen till Statoil för att köpa glass till efterätten, sen hängde killarna med till Elin.

Vi åt jordgubbar och glass, lyssnade på musik, fick se snygga danser, mycket skratt, även skrik.(pga av blixtarna) men dagen/kvällen blev hur bra som helst ändå. Mysgit mysigt.

Idag sov jag läänge, åt frukost och fick sedan för mig för att baka bröd.
Receptet fick jag av Jacop nu när jag var hos Tobbe och hälsade på, då hade nämligen han bakat det som jag å jossan smakade på, det var jätte gott och jag döpte om receptet till Jacops goda bröd.

Även lilla jag lyckades faktiskt imorse, det blev jätte gott :) (bilder kommer på hur fint det blev)

Resten av dagen har jag verkligen inte gjort någonting på...slappat som sjutton!
Tror jag ska iväg till syster nu som jobbar, ska handla lite av henne.
Sen vid 6 slutar hon, då ska vi träna och sedan grillning borta på 4:an (y)

Kommer nog inte skriva mer ikväll, så vi hörs imorgon.

Pusspuss


Allt som behövdes, eller smör också !


Resultatet :)


Mycket gott,blev till å med lite stolt, första gången jag bakade bröd ju :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela