johannanataliegrimbeck

i skara

Publicerad 2009-06-23 21:57:09 i Allmänt,

Hejhej!

Nu sitter jag i soffan med mamma hos jossan i Skara.

Vi kom hit vid 4 typ, och då gick jag till Tobias en stund medan Mamma å Jossan skulle köra tempo banan.

Vid  5 åkte Tobbe hem, då gick jag till Toomask å kikade på hans lägenhet å satt å prata en stund, sen hem hit,handla och sedan lagade syster mat till oss + Wengan.

Imorgon är det SM i tempo i Götene, fast jag ska inte köra, är för liten.. hade nog inte kört ändå.

Jossan startar vid 1 å tobbe vid halv 3, så det blir vell att kika på tävlingar hela dan, lite stekning måste jag få också!

Innan idag har jag inte gjort så hemskt mkt..gick upp tidigt för att köra lite backintevaller i kondal, sen tvättade jag cyklar,packade å lite sånt.

Nu ska jag gå till Tobbes lägenhet,ska sova där i natt. Fast han e dock inte där.. men han kommer å gör mig sällskap imorgon ist. Lite läskigt att sova där själv ändå..äsch, det går nog bra!

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela