johannanataliegrimbeck

hemma igen

Publicerad 2009-06-18 22:09:29 i Allmänt,

Hej :)

Nu är jag hemma igen, det blev så att jag åkte idag.
Hade ju lite tankar om att åka på lör..men det blev idag tillslut.

Idag vakande jag jämte tobias vid halv 9, gick upp och åt frukost.
Jag hade bestämt att jag skulle träna med jossan klockan halv 10, men det ösregnade ute.. så vi skickade sms och bestämde oss för att åka vid 10 ist.

Men när klockan helt plötsligt var 10, var det fortfarande ösregn..så vi kom nog inte ut förrän 11 eller nått.
Vi hade tänkt köra i skogen, men det var jätte lerigt..åh vi hade inte riktigt den lusten att bli hur blöta som helst.. så jossan visade mig en annan liten väg, fast rundan skulle då bli på asfalt.

Helt sjukt vad mkt uppför det är i Jönköping.. här hemma är ju inte en enda känns det som. Men vilket håll man än svänger åt där så kommer det alltid en uppförsbacke känns det som..

Vi cyklade ialf upp till visakulle? hette det så? aja..nått i den stilen ialf. Det var skapligt jobbigt.. men fin utsikt,sen körde vi hemmåt, även där bara uppför...eller så är det jag som är klen så att det känndes så..! trevlig cykeltur med sötjossan ialf.

Efter träningen blev det mat och mys med pojken.
Sen vid halv 6 åkte vi hemmåt.

Det var bara jag å tobbe som åkte, vi skulle träffa mamma i smålandstenar.
Kan ju säga att det gick skapligt fort på sina ställen..fick hålla i dörren ibland..fast ändå så är det inte så farligt att åka med honom, för man känner sig ändå inte rädd.
Han är duktig ialf, fast när jag får körkort kommer jag inte köra som en biltjuv som han gör.. (A)!

Nu när jag kommit hem har jag hunnit hänga upp tvätt, slänga i tvätt,gjort sallad,ätit, vart ute med hunden.
Nu ska jag ner och äta lite godis tror jag..

Imogon ska jag till Elin på partaj, mycket skratt och mys som vanligt hoppas jag på.

pusspuss



Jag älskar dig.
Du är hur bra som helst.
Johanna hjärta tobias.

Kommentarer

Postat av: Älsklingen..

Publicerad 2009-06-18 22:28:35

Naaaw Göllet , jag älskar dig med :)

Postat av: Josefine A

Publicerad 2009-06-23 21:15:35

Alltid lika kul att vara ute och cykla med johanna grimbeck!! får göras om! :D

Japp vistakulle var det ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela