johannanataliegrimbeck

fredag

Publicerad 2009-06-05 23:07:06 i Allmänt,

Hejhej!

Är jätte trött och har den sjuka träningsvärken..kan knappt gå!
Då är man faktiskt en klenis ;)

Sprang höråsen igår, rekord tid trodde Yvonne, men jag vet inte? det känndes inte fort när jag sprang ialf..sen blev det fotboll på kvällen, vilket jag inte spelat på huur länge som helst..cyklingen tar all tid!
Det är drf jag har sån träningsvärk, för dom musklerna har inte jobbat på ett tag ... nu blev det ju dubbelt.
Jaja..sånt är livet!

Idag var jag och becca ialf änglar i skolan.
Vi har utklädningsvecka denna och nästa, så ängel stog på schemat idag. Får se vad det bli nästa vecka.

Kom hem från skolan, tog på mig cykelkläder och åkte ut med mamma..
Fast hon åkte i bilen, och jag precis bakom!
Det började ösregna,och det gjorde ont när det slog i ansiktet, "illast" haha!
Tänkte flera gånger varför jag höll på med denna sport .. ;P

Efter det blev det snabbdusch,mat och sedan in till stan för att spela in skivan med kören.
Det lät riktigt bra idag, bra det.

Imorgon är det träning,inspelning,mat i stan,konsert och kanske leka med isabelle?
Söndag, då är det tävling.

Fullt upp hela helgen..

Nu ska jag sova, för jag är trött och har en lång dag imorgon.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela