johannanataliegrimbeck

dåligt av mig..

Publicerad 2009-06-01 22:17:58 i Allmänt,

Hejsan!

Nu var det riktigt riktigt längesen jag skrev nått...men ah, jag är skapligt upptagen nu för tiden..ska bli bättre!

Sist jag skrev var det ju avslutningsfest ialf, och ah..det finns inte så mkt mer att säga om den.
Det var riktigt keligt faktiskt..men det gick bra att prata inför alla ialf.
Men jag åkte hem vid halv 11, så det vart inte så lyckat.

Nog pratat om det.

I onsdags åkte jag och familjen upp till skara.
Bodde hos Tobbe tills på fre, då vi åkte med skarabussen upp till Borlänge.

Var ganska segt att åka upp, men det gick! Och senare på kvällen var det prolog.
Kom på 3:dje plats där.

På lördagen var det tidig start för mig, fast det var ändå grymt varmt..helt galet!
Det var ialf  XC och vi skulle köra 2 x 9 km tror jag..

Gumman och Flizen stack men en gång..inte ovanligt precis.. (A)
Men strax där efter kom jag..
Trött i benen och inte riktigt pigg känndes det som när jag körde, men kom på 3:dje plats där med.
Och kvällen spenderades med en massa folk med grillning, och mys med pojkvännen!

Söndagen var lika varm, om inte varmare?
Då var det ialf tempo på 5 km.

Finns inte så mkt att säga om loppet, gumman och flizen var snabba som vanligt..så det blev 3:dje plats igår också.

Alltså slutade jag som 3:a efter helgen, men hade inte förväntat mig så mkt heller faktiskt..
Jag är ialf nöjd,vilket som är huvudsaken.

Vi åkte från Borlänge vid halv 3 igår.
Jag,Karin och Totte satt där bak i bilen, kan säga att det var rätt trångt...men mysigt ;)

Vi kom hem vid 10, då fick man packa ut allt och sedan var det läggdags.

Det var lite vad som hänt nu det senaste..


Idag fick jag sovmorgon pga att det skulle vara "drog och alkohol - dag" i skolan.
Det började med en föreläsning om en man som suttit i skiten i typ 20 år.. fy 17 vilket liv han haft..
Det var ialf väldigt intressant, han var bra.

Resten av dagen handlade som sagt om alkohol å droger.
Att man inte skulle dricka alkohol innan man var 18 och aldrig börja med droger fick man höra ett antal gånger idag.

Men dagen var slapp,och det var faktiskt kul.

Sen blev det stan med isabelle.
Sen kör och senare kom mormor och gammla mormor hit.
Åkte ner till stranden en stund med blixten,och sedan fikade vi en stund.

Nu ska jag läsa lite och sedan gå å lägga mig.

Puss och kram


Idag fick sommarkläderna på, stek väder hela dagen.
Det gillar vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela