johannanataliegrimbeck

Trevligt besök här hemma i Tvååker!

Publicerad 2009-07-21 22:52:43 i Allmänt,

Hej hej :)

Nu är jag duktig, skriver redan ikväll !

Dagen har bestått av lathet.
Riktigt lat har jag vart.

Är inte alls pigg känns det som, vet inte vrf, orkar inget ;S bara suttit vid datan hela tiden..
Eller lite promenixer med Blixten har det iof blivit, duktigt (y)!

Men på eftermiddagen kom inte mindre än dalmasarna Emma Ferner och Matthias Wengelin hit.
Då blev dagen mkt roligare.

Jag och Emma har till å med vart ute på ett chill pass, det var chill på hög nivå, men det behövs ibland med!
Inte tränat sen XC:et i fre, men orken finns inte riktigt.. man tränade så mkt innan SM, åh nu känns det som att man vill ta det lite lugnt, inte bara sitta på cyklen, så känner jag!

Nu på kvällen har vi ätit gott,lyssnat på musik å haft det trevligt.

Imorgon blir det träning, sen resturang vid havet, kanske bio, ser ut att bli en mysig dag/kväll.

Nu ska jag fika lite, senare får vi se vad som händer..läggdags kanske? kan bli så (A)!

Puss puss

Här är mer bilder från SM, inte mindre än mäster fotografen Toomask!


Bästa syskonen.

Igen <3.

Jag,Jossan och Emma :)

Johanna Grimbeck.

Johanna med sin kompis Toomask.

Tack för bilderna (:

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-21 23:18:57

Är det din kille ?

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-07-22 10:48:49

nej?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela