johannanataliegrimbeck

sorryy!

Publicerad 2009-07-21 12:34:25 i Allmänt,

Hej!

Skäms på mig kan man säga..


Dagen efter min födelsedag åkte vi upp mot Falun där SM skulle vara i år.
Vi kom dit på kvällen, gjorde inte så mkt.. var med tobias hela tidn kan man säga.
Fick det finaste halsbandet av honom också, han är bra!

Tempot var på Torsdagen, och mitt XC på fredagen!

Jag orkar inte berätta om hela veckan precis.. men kan ju säga hur det gick.

Tempot: jag startade 3:dje sist. Vilket var bra, för då kunde mamma å syster ropa lite tider till mig..
Jag hörde att dom ropade att jag låg 3a nästan hela tiden, när jag var i den såkallade "mördarbacken" skriker jossan att jag inte alls är långt ifrån Flizen ( 2a platsen) då trampade jag på lite extra.
När jag väl kom i mål så ropade han upp att jag fick den 2a bästa tiden.
Vilket gjorde mig väldigt överraskad, jag hade inte förväntat mig på att det skulle gå så bra.
Tempo är inte riktigt min grej heller.. men det gick ju som sagt bra!
Jenny vann, vilket inte var så stor överraskning. Hon är grym så enkelt är det.
Felicia kom i på en 3dje plats.

XC: Banan vi skulle köra var jobbig, vi skulle köra 2 varv. Vilket inte var så mkt om man tänkte på hur många varv jossan å tobbe tex körde.. men 2 varv räckte för mig ialf (A) haha!
Jenny stack nästan med en gång.. jag försökte hänga på, men kännde att det var lika bra att släppa henne, annars skulle jag gå in i väggen med än gång.
Flizen låg bakom mig, och vi fick en lucka till dom andra tjejerna bakom oss.
När vi kom upp i mördarbacken fick jag en liten lucka till Flizen, jag trampade på lite till..och sen hade jag en liten lucka till henne också.
Så såg det ut hela loppet, så kom in på 2a platsen även då.

Vilket också var väldigt roligt.
Att bara kunna ta i utan att mina knän skulle hinna säga till, var riktigt skönt!
Förra året kunde jag nästan inte köra några tävlingar pga av mina knän, och sm förra året ställde jag inte ens upp på.
Så det var riktigt roligt att vara "tillbaka".
Har även vart lite trött på cykel nu det sista.. pga av några omständigheter.. men nu blev det genast lite roligare, självförtroendet åkte upp liksom. Skönt!

Veckan bestog av att kika på tävlingar hela tiden.
Jossan fick 2 guld, tobbe också  :).
Så detta SM var lyckat!

Vi kom hem i måndags, tar ju ett bra tag att åka hem..

Igår städade jag och jossan hela huset, plockade ut hela husvagnen!
Lite senare åkte jag med isabelle in till stan, vi fikade och pratade en massa, längesen sist.. det behövdes, du är bra!

Sen var vi hemma hos henne, och dom köpte Thai mat och vi "firade" mig lite, dom är FÖR söta familj Wistrand.
Sen köpte vi godis och titta på beck, mysigt mysigt.

Idag blir det träning, och senare kommer Wengan och Ferner hit på besök.
Och lite senare i vekcan kommer en massa andra cyklister hit, härligt :)

Men nu ska jag äta lite mat innan träningen.

Lägger upp lite bilder från SM veckan.

Pusspuss


Tempot.

Jag och Gumman efter mål.

Pisutdelning Tempo.

ng till XC.

Pristudelning XC.

Jag,Gumman,Flizen.

Muskelkillen?.

Emma,Jossan,Jossan, sööta!

Jag och älskling.

(Nu får det räcka, kanske kommer in mer sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela