johannanataliegrimbeck

onsdag

Publicerad 2009-07-08 23:10:37 i Allmänt,

Hejhej!

Skrev ingenting igår, men det berodde på att jag inte var hemma nått nästan..

Jag flyttade nämligen utomhus.. haha!

Totte hade mått jätte dåligt,åh pappa var inte så pigg heller.. så jag å jossan ville ju inte bli sjuka nu inför SM, så jag bodde hos Lisa inatt, tänkte sova hos mormor nu ikväll, men..båda mådde mycket bättre, så flyttade hem igen, tss.

Igår var det då träning med syster, sen var jag hemma hos Lisa.
Vi åt pizza med persson,emelie och elin också.
Åt glass, körsbär + bigaråer ? (säger dock inte hur vi fick tag på dom..haha) vi hade även en hund att ta hand om.
Satt ute på altanen, med tända ljus å myggdödande blogg, funkade hur bra som helst! Så det tar jag med till SM, så behöver jag inte bli uppäten (y)

Vi gick hem till Lisa igen, skulle kika film..men slutade att vi satt uppe till 3 inatt och snackade en massa ist.
Åska och blixtrade gjorde det också, fy sjutton..det är verkligen det värsta jag vet, usch!

Lisa har 1.20 säng, och shipp shilevipp, så stannade även Emelie över natten, så det blev 3 st i sängen.
Vi fick alltså 40 cm var..
Men det gick bättre än jag trodde, det var inte så trångt som vi hade förväntat oss, vilket var tur.

Jag hade ställt klockan på 9,men ingen var pigg på att gå upp.. men vid halv 10 så blev jag hur pigg som helst, dock inte dom andra..men jag har ju mina ideér, så det tog inte så lång tid innan dom kom upp (A) haha förlåt!

Jag,lisa och elin stack ut å sprang.
Jätte längesen jag sprang..det känndes verkligen! Men ska börja med det snart igen.

Sen har jag bara städat hela huset, nu senare på kvällen åkte bäck,erik,oliver,emelie till Läjet, satt vid havet å hade det mysigt.

Imorgon kommer Malin och Stina Jelk hit, dooooom har jag saknat.

Puss å kram


Här är en bild på mig och malin på SM i härnösand.. det var ett tagsen (A)

Kommentarer

Postat av: kusinen:D

Publicerad 2009-07-10 16:30:59

sööt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela