johannanataliegrimbeck

måndag

Publicerad 2009-07-27 19:42:31 i Allmänt,

Hej!

Idag har jag vart en slöis.. har inte orkat göra någonting..vädret gör ju inte en piggare heller direkt? usch!

Aja, vaknade av att mamma kom upp och sa att jag skulle lägga mig där nere ist,drf att jag skulle ta hand om blixten.
Somnade så fort jag la mig där nere, blixten också som tur var.

Sov länge, gick upp och åt frukost och kika tv.
Blixten var en gnäll spik hela tiden, han är så söt :) haha!

Sen blev det promenad,träning och lek med honom, han börjar bli en duktig gosse nu.

Satt mig här ett tag, sen blev det städning och strykning för min del.

Sedan cyklade jag ner till mamma å pappa på deras jobb, satt där i 5 min..sedan skulle jag "pejjsa" som niklas sa,tss!
Det gick faktiskt bra.
Måste ju köra lite landsväg nu..ska ju faktiskt köra sm snart, ska bli kul å se hur det går.. !

Imorgon kanske jag ska åka till allingsås och kika på tävlingen,sedan är det tänkt att jag ska till Skara, sova där och sedan åka med Tobias till Jönköping,för att sedan åka till Södertälje och tävla.
Men det är inte riktigt bestämt än..lite strul här å där. Får se hur det blir med det hela..

Jossan körde ju i Holland idag, hon kom på 35 plats, men hade 4 sek upp till topp 10, rätt tight ;O men hon e inte dålig hon,grymmis. Grattis!

Nu ska jag äta,sen gå en promenad..kanske träffa lisa en kortis?ah, kan bli så.

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela