johannanataliegrimbeck

lördag

Publicerad 2009-07-11 12:29:01 i Allmänt,

Hejhej!

Nu har Malin och Stina åkt vidare ner till Skåne, där dom ska tävla i triathlon imorgon.

Vi har haft jätte mysigt, vart på stan 2 ggr, ätit glass på 3 toppar, igår var vi utanför och lyssnade lite på Tomas Ledin.
Tråkigt att tiden går så fort.. det var ju längesen vi sågs sist, åh nu kommer det ta ännu längre tid eftersom att Malin flyttar till USA. Får helt enkelt åka å hälsa på, det hade inte vart fel ialf !
Vi kom även på att första gånger malin var här, var jag bara 9 år.. då var jag inte särskilt stor, haha shiet!
Ni är bra Malin och Stina <3!

Nu så har jag inte gjort så mycket mer än att ta det väldigt lugnt.
Ska snart ut och träna lite, vet inte vart än.. blir vell en liten runda, för sedan ska jag cykla till Jennifer och Erik (kusinerna) och nana där inatt.

Imorgon blir det nog lite kalas, eller kalas å kalas..alla i "släkten" är inte hemma, så imorgon kommer Sandra,Christan,Jennifer och Erik hit å firar lite.

Fyller ju nämligen 16 år på måndag.

Och på själva födelsedagen kommer tjejerna hit.
Och sedan på tisdag åker vi upp till Falun för att åka på SM!

Men nu ska jag ge blixten lite mat, sen ta tag lite i livet.

Förresten, tobbe kom 4:a på EM igår, måste säga att det var svin bra. Du är inte dålig du <3.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela